Новини
Випуск нової редакції 2.0 програми "BAS Малий бізнес".
З огляду зняття з підтримки редакції 1.6 програми "BAS Малий бізнес" - рекомендуємо користувачам перейти на редакцію 2.0.
Перехід на редакцію 2.0 здійснюється оновленням актуальної версії редакції 1.6, при цьому накопичені облікові дані повністю зберігаються.
Замовити оновлення "BAS Малий бізнес"
Нове у редакції 2.0 конфігурації "Business Automation Software for small company"
Роздрібні продажі. Для роботи в програмі доступно дві форми Робочого місця касира (РМК) для можливості адаптації під любий напрямок бізнесу, які оптимізовано та доопрацьовано відповідно до чинного законодавства, з урахуванням актуальних вимог до фіскалізації та обліку продажів.
Можливість ведення обліку роздрібних продажів, архівування та вилучення непробитих чеків ККМ при закритті касової зміни за допомогою "Помічника закриття касової зміни", контролю залишків товарів під час пробиття чеків ККМ.
Обробка "Помічник фіскального пробиття чеків інтернет-продажів через ПРРО Cashalot" дає можливість пробивати передоплату/післяоплату за видатковими (продаж покупцеві) та прибутковими (повернення від покупця) накладними.
Доступно сканування акцизної марки одразу після сканування позиції номенклатури, якщо в картці товару встановлено відповідну ознаку.
З`явилася можливість формувати "Касову книгу" за кожною операційною касою в деталізації до організації, і навіть від імені платіжного агента.
Товари. Форма номенклатури стала простішою та містить лише загальну інформацію. Оновлений облік товарів за серіями та термінами придатності. Зміни у формуванні наборів номенклатури та використання окремих наборів одиниць виміру.
Об'єднані документи по комісійній торгівлі в одному журналі "Комісійні закупівлі", який допомагає відстежувати документи щодо кожного комітенту.
Оптимізація повернення покупцям та повернення постачальникам.
Ціни. Розширили можливості документа "Установка цін". Тепер під час підбору є можливість аналізувати залишки на складі, поточну ціну, дату останньої установки ціни. Став доступний підбір номенклатури до документа "Установка цін" сканером штрихкодів.
Додані нові можливості налаштування знижок. А саме, додали можливість вести облік подарунків покупцям та налаштувати отримання повідомлення з довільним текстом при продажу для продавця.
Склад та магазини. Розширені можливості складського обліку в програмі, що дозволяє планувати переміщення між складами за допомогою замовлення на переміщення. Фасування товарів та збирання комплектів номенклатури за допомогою документа "Комплектація". Комплекти збираються та враховуються на складі до продажу.
Кошти та фінанси. Оновлені форми фінансових документів з можливістю налаштування положення аналітики за статтями, проектами чи підрозділами в шапці або табличній частині. Розширена деталізація за проєктами в більшості звітів доходів та витрат та у звітах "Аналізу бізнесу".
Персонал. Покращена робота з розділом "Персонал" для швидшого та зручнішого перегляду документів, що пов'язані з нарахуванням заробітної плати. З’явилася можливість щотижневого планування робочого часу співробітників магазинів у розрізі складів, посад, робочих змін, кількісті робочих годин за допомогою документа "Щоденний звіт".
Податки. Відповідно до Наказу Міністерства фінансів України № 57 від 31.01.2025р. внесені зміни у форму регламентованого звіту "Розрахунок єдиного податку (для фіз. осіб)".
Сервіс. Додано можливість групового створення карток контрагентів за допомогою сервісу "Пактум.Контрагент". Реалізовано відображення розширених даних про контрагента, в т. ч. інформації щодо КВЕДів, засновників та бенефіціарів, розміру статутного фонду, реєстраційних даних, історичних даних з реєстрів ПДВ і єдиного податку тощо.
© 2025. Компанія "IT-Центр"
м. Запоріжжя
вул. Електрозаводська, 3
(зупинки: "Каховська", "ЗСТО")
Сервіси FREDO: FREDO Звіт, FREDO ДокМен
+38 (050) 175-15-15
+38 (068) 175-15-15
csn.sab.info@gmail.com
Приєднуйтесь до нас
КОНТАКТИ
ПОСЛУГИ
Компанія "IT-Центр"